Obserwatorzy

środa, 1 czerwca 2011

Lato!

Witajcie kochani! :)
Dawno mnie tu nie było, zrobił się tutaj bałagan itd, ale postaram się to ogarnąć. U mnie właściwie wszystko po staremu, przeszłam na dietę bo trzeba zrzucić te zbędne kilogramy w końcu. Czuję już wakacje, mam wielką ochotę wybrać się na basen, na mazury i nad morze. Wyczekuje jak szalona koncertu Bednarka na którym mam nadzieję, że się pojawię. Pomimo tego, że wszystko się ciągle komplikuje, mętlik w głowie się pojawia i takie tam to czuję, że może wyjdę na prostą. Fotograficznie jestem w tyle, ostatnie zdjęcia robiłam pod koniec kwietnia dziś już jest czerwiec i z tego powodu ubolewam, ale pewnie po wystawieniu ocen znajde trochę czasu.

Właściwie chciałam poruszyć tutaj temat obuwia dzisiaj. Do niedawna można było zauważyć wielką modę na tzw. jazzówki, ja się na nie nie skusiłam, ponieważ nie mogę nosić butów na tak płaskiej podeszwie. Teraz panuje szał na sandały na koturnach, rzymianki, meliski i różne inne przewiewne buty :) Ja obecnie zastanawiam się nad kupnem sandałów z firmy Reebok easytone, ale nie jestem pewna co do nich, ponieważ ich cena mnie trochę przeraża i nie wiem czy są tego warte, czekam na jakieś informacje od was jeśli było by to możliwe. Właściwie sa to chyba buty, które odpowiadałyby mi, ponieważ uwielbiam sportowy styl i cenie sobie wygodę.

A Wy jakie buty preferujecie tego lata?
Kilka zdjęć butów, które przypadły mi do gustu jak na razie :)



www.StyloweButki.pl

CCC
Bata

CCC

No i Easytone 



1 komentarz: