Obserwatorzy

poniedziałek, 12 grudnia 2011

Outfit2

Kolejny outfit leci w Waszą stronę. Nic specjalnego, ale na niedzielny spacer w sam raz :) Zdjęcia robiłyśmy w ekspresowym tempie, ręce mi odmarzły mimo to coś tam wyszło. Jednak zdecydowanie nie należę do osób, które lubią być fotografowane i dobrze wychodzą na zdjęciach. Mam dużo zdjęć na których coś gadam, pokazuje i macham włosami. Jeżeli będziecie chcieli zobaczyć to mogę zrobić sklejkę zdjęć typu backstage. Dużo rzeczy w szkole mnie czeka w tym tygodniu dlatego też muszę zaraz wziąć się za lekcje.
Myślę, że w następnej notce pokaże Wam torebkę, którą kupiłam mamie na urodziny na stronie etorebka.pl Mam nadzieję, że jej się spodoba i czasem będzie mi jej użyczała.

Trzymajcie się ciepło!








Płaszcz - no name
Kozaki – allegro
Legginsy – no name
Sweter – cropp
Pierścionek – H&M
Zegarek – jelly watch, allegro

3 komentarze: