Obserwatorzy

czwartek, 5 stycznia 2012

#19.

Kochani, mamy długi weekend! :) 
Pora odpocząć, zrelaksować się oraz dobrze się pobawić. Mam nadzieję, że mój awaryjny plan na jutrzejszy dzień zostanie wdrożony w życie i będziemy się jutro dobrze bawić.
Mam dla Was 2 miłe informacje, wczoraj udało mi się nawiązać kontakt z jedną firmą kosmetyczną, a dzisiaj odezwała się 2. Więc czekam na przesyłki i będziemy testować. Dzisiaj dodatkowo zostało opublikowane moje zdjęcie na oficjalnym blogu firmy Empik Foto, co mnie bardzo cieszy. A w lutym prawdopodobnie Zielona Góra, zobaczymy co z tego wyjdzie w sumie, ale to może być coś :D
Czuję, że to może być naprawdę dobry rok.




Buziaki! :*

2 komentarze:

  1. Gratuluję publikacji na blogu Empik Foto, to faktycznie spore wyróżnienie! :)
    No i czekam z niecierpliwością na nowości kosmetyczne. :)

    OdpowiedzUsuń