Obserwatorzy

środa, 18 stycznia 2012

MON AMI POLSKA1

Kochani, tak jak Wam niedawno wspomniałam, udało mi się nawiązać kolejną współpracę.
Jest to firma kosmetyczna MON AMI POLSKA, której produkty znajdziecie np. w małych drogeriach. Jak się okazało po obejrzeniu produktów, które od nich dostałam, kilka lat temu kupiłam ich firmy eyeliner w dipie i mam go nawet do tej pory z tym, że raczej go nie używam bo mam już nowy, ale za pewne też dodam jego recenzje.

Dziś recenzja dwóch produktów, które zdążyłam już przetestować.

  1. Cień do powiek velvet

Jest to sypki cień do powiek z aplikatorem. Cień ma lekką konsystencje, a aplikator ułatwia jego nakładanie. Dostępny w 6 wersjach kolorystycznych, ja otrzymałam nr 6, czyli niebieski/turkusowy. Ogólnie jestem zadowolona, jednak małym minusem jest to, że się osypuje. Na zdjęciach możecie zobaczyć jak się prezentuje, ja ze względu na brak czasu dziś rano pozwoliłam sobie na zrobienie nim tylko kreski na górnej powiece. Dodatkowym plusem jest cena, która jest niska, co również sobie cenię.

Ocena 4,5/5
Cena 10,50 zł











  1. Puder mozaika

Na co dzień przeważnie używam różu i szczerze mówiąc dziwnie się czuję kiedy nie mam go nałożonego. Puder mozaika ma za zadania rozświetlić naszą twarz i nadać efekt delikatnej opalenizny, czy się sprawdza? Oczywiście, że tak. Puder jest miękki, łatwo się go nakłada a do tego wytrzymuje cały dzień (!!!) I tym byłam zaskoczona, zazwyczaj po przyjściu ze szkoły nie wiele zostawało z mojego różu a tu proszę, jak wyszłam z domu tak wróciłam. Praktyczne opakowanie, które można spakować w razie potrzeby na jakieś wyjście, kolory świetnie się łącza a to wszystko sprawia, że nasza skóra promienieje.

Ocena 5/5
Cena 13zł/12g









Wkrótce ciąg dalszy recenzji innych produktów tej marki, a tymczasem zapraszam do zapoznania się z ich ofertą w sklepie internetowym oraz na stronie: www.monami.pl www.sklep.monami.pl

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za odwiedziny :)
    Ładny kolor tego cienia, ale niestety nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze 5 innych kolorów, więc może akurat któryś Ci podpasuje :>

      Usuń
  2. dzięki :) fajny kolor cienia z aplikatorem :) zapraszam częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny puder! Bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie warunki trzeba spelniac by dostac od nich kosmetyki ?

    OdpowiedzUsuń