Obserwatorzy

poniedziałek, 30 stycznia 2012

OUTFIT3


Tak jak obiecałam mam zdjęcia outfitu, jeden jest właśnie z imprezy a drugi to propozycja stylizacji z rzeczami, które wczoraj udało mi się kupić. Nienawidzę robić sobie samej zdjęć, więc są one kiepskie, mam nadzieję, że w przyszłości będą one lepsze :)

OUTFIT 1 nie jest to coś wymyślonego, spódniczka, bokserka i szpilki. Na imprezę w sam raz, ale kiedy wiem, że będziemy bawić się cały czas stawiam na coś luźniejszego (i tak właśnie jest 2, którego na razie Wam nie prezentuje, bo zwyczajnie nie miałam czasu żeby zrobić zdjęcia).
W szpilkach nie wytrzymuje nigdy całej imprezy, zazwyczaj około 12-1 zmieniam buty na płaskie, co jest zbawieniem i mogę się bawić dalej.




Bokserka-mama kupiła ją najprawdopodobniej w DE (tchibo)
spódniczka- sh + diy
szpilki-atmosphere
naszyjnik-prezent

Druga stylizacja doskonała na jakieś rodzinne spotkania ale również na wyjścia na miasto czy inną okazje. Spódniczka musi zostać jeszcze zmniejszona, bo jest za duża w pasie, a w tej koszulki jestem po prostu zakochana<3 i cieszę się, że udało mi się ją kupić za połowę ceny.






Koszula-takko fashion
spódniczka- house
szpilki-deichmann

W najbliższym czasie postaram się dodać kolejny outfit i na pewno pojawią się inne stylizacje. Recenzje też będą, tylko muszę znaleźć czas na ich napisanie. Na razie przerabiam zaległe zdjęcia, jutro i w środę prawdopodobnie mam 2 sesje, więc tez będę miała co robić.

Miłego dnia!

12 komentarzy:

  1. obie stylizacje bardzo mi sie podobja ;)

    mozesz napisac w jakiej cenie kupilas obie pary butow oraz koszule z drugiego outfitu?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarne szpilki (nie pamiętam dokładnie) 130 zł z przesyłką, albo 120, brązowe-70 zł, koszula-36 zł

      Usuń
  2. jestes tak gruba ze nie da sie patrzec :///

    OdpowiedzUsuń
  3. taki styl nie pasuje do twojej figury bardzo cie pogrubia ;-) przemyśl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę to żaden styl nie pasuje do mojej figury bo ja mam nietypową figurę. :) Umięśnione łydki, wcięcie w talii, szerokie ramiona, szczupła w pasie. Co bym nie założyła to będzie to dość dziwnie wyglądać, ale w czymś chodzić muszę. No i na zdjęciach też dziwnie to wygląda, bo robiłam zdjęcia na szybko + spódniczka bezowa jest za duża przez co np koszula nie układa się tak jak trzeba.

      Usuń
  4. ah, może nie pasuje, może pasuje. figurę masz jaką masz. dokładniej to taką jak ja. ;) grunt to to, że wiesz co się ze sobą łączy. :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka ty jesteś ogromna ;-) w obu wyglądasz jak w workach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ufoooo!!! Jednak jest więcej niż jedno ufo w szkole :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gruby pojazd, uuuu :d
      mi bardzo daleko do ufo kochanie ;)

      Usuń