Obserwatorzy

wtorek, 28 lutego 2012

Fluid matujący i krem nawilżający, cuda!


Po dłuższej nieobecności spowodowanej moim brakiem zorganizowania powracam z recenzjami dwóch produktów, których używam od pewnego czasu i jestem w stanie już coś o nich powiedzieć.


FLUID MATUJĄCY Z LAKTOFLAWINĄ, PHARMACERIS

Wskazania: Do skóry normalnej, tłustej i mieszanej skłonnej do błyszczenia się w celu ukrycia niedoskonałości i zapewnienia efektu zmatowienia.

Właściwości:
-Zmatowienie skóry i trwałość przez 10 godzin
-Wyrównanie koloru skóry, maskowanie niedoskonałości bez efektu maski
-Stymulacja sogłębnej regeneracji i wygładzenie skóry
-Mniejsza podatność na czynniki zewnętrzne i podrażnienia
-Nie zatyka porów, filtry UVA I UVB

Moim zdaniem: Do skóry tłustej raczej bym nie zaryzykowała. Owszem matuje skórę, ale na pewno nie 10 godzin. U mnie utrzymuje się około 6h po tym czasie skóra zaczyna się lekko świecić, jednak wystarcza jedno machnięcie pudrem i wszystko wraca do normy. Skóra jest gładka, wygląda zdrowo a rzecz, która mnie zachwyciła i spowodowała, że kocham ten fluid to to, że nie wychodzi mi „nic” na twarzy. Wiadomo zdarzają się czasem różne niespodzianki, ale nie tak często i nie takie jak kiedyś. Nie zatyka porów i naprawdę dla skóry mieszanej, suchej czy skłonnej do niedoskonałości mogę go polecić. Opakowanie jest wygodne, bo z pompką. U mnie się sprawdził i na pewno jeszcze go kupię.

Takie minusy jeszcze to: cena, jest to około 40 zł za 30ml; opakowanie, przez które nie widać ile zostało fluidu; mała liczba dostępnych odcieni (mój okazała się troszkę za ciemny, ale daje rade)

NA PEWNO KUPIĘ JESZCZE RAZ,POLECAM










KREM PÓŁTŁUSTY, IWOSTIN SENSITIA


Wskazania: Codzienna pielęgnacja skóry wrażliwej, alergicznej i skłonnej do podrażnień.

Właściwości:
-Chroni przed mrozem, wiatrem i przesuszonym powietrzem
-Przywraca skórze równowagę wodno-lipidową
-Działa łagodząco, regeneruje naskórek, poprawia elastyczność skóry
-Łagodzi podrażnienia i działa kojąco

Moim zdaniem: Długo szukałam kremu, który odpowiednio nawilży moją skórę a jednocześnie nie będzie ona po użyci zapchana i to był strzał w dziesiątkę. Moja cera była ostatnio dość wysuszona, a ten krem się z nią uporał. Stosuje zazwyczaj na noc i rano budzę się bez niespodzianek, jak to miało miejsce po zwykłych kremach. Na dłuższe wyjścia na dwór również się sprawdza, nos nie odmarza przynajmniej ;) Skóra jest po nim nawilżona, przyjemna w dotyku i zregenerowana.

Minusy: Dostępność-tylko apteki; cena, która wynosi ok. 30zł za 75ml, więc trochę sporo; woda zawarta w kremie jest widoczna i to mnie drażni; nie nadaje się za bardzo pod makijaż.

NIE WIEM CZY KUPIĘ, ALE MOGĘ SPOKOJNIE POLECIĆ.





Mam nadzieję, że w końcu się zorganizuje i będę tutaj częściej. Bo mam o czym pisać tylko zwyczajnie nie chce mi się zrobić zdjęć czy coś takiego ;)
A no i planuje tutaj jakieś rozdanie czy coś, tylko muszę ogarnąć co mogło by się znaleźć w nim do wygrania. Co byście chciały ;>?

3 komentarze:

  1. Co do wcześniejszego postu...:) Bardzo fajne włosy.^^ Ja w zeszłym roku miałam coś podobnego tylko zamiast zielonego czerwony.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana mam nadzieję, że nie będziesz się gniewać, ale paczkę wyślę dopiero w piatek lub poniedziałek ;( teraz byłam chora, a czekam na jedno zamówienie, żeby Ci coś dołożyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za te słowa, bardzo mi miło. Obserwuje bo spodobało mi się u Ciebie :) Camill.e

    OdpowiedzUsuń