Obserwatorzy

wtorek, 20 marca 2012

Rossmanowskie zakupy.

Przychodzę z nowościami!:)

Moje nowe zakupy, coś co teraz testuję i przesyłka od Ani. Wczoraj w końcu odwiedziłam Rossmann i nie wyszłam z pustymi rękami. W moim koszyku znalazły się między innymi: 



Miętowy lakier, miss sporty <3
Kocham go nad życie! Idealny kolor, za niewielką cenę.. mimo że dziewczyny ciągle wmawiają mi, ze to jest pistacjowy kolor;o
(przepraszam za skórki, ale staram się je doprowadzić do normalnego stanu po odżywce i nie idzie mi to za dobrze)


Mascara, lubię ja, chociaż nie jest moim numerem jeden wśród tuszy do rzęs.






Dezodorant Garnier, mimo wszystko wolę fioletową kulkę z tej serii



Pędzel do cieni, Ecotools <3 
Kolejna rzecz, którą kocham! Polowałam na niego długo, długo. Nie mogłam się zdecydować z czego kupić, ale padło na ten i już po pierwszym użyciu wiem, że go nie zamienię na nic innego.






Maseczki z Ziaji, używałam zazwyczaj tylko wtedy kiedy kupiła mi je mama, ale teraz zrobiłam sobie zapas i raz w tygodniu postaram się robić je regularnie. 




I tonik, który testujemy teraz z bratem. Ja nie mam większych problemów ze skórą, czasem zdarzy się, że coś mi wyskoczy, ale u młodego jest już gorzej. Więc zobaczę czy jest coś wart :)



A tu przesyłka od Ani, którą odnalazłam ostatnio na blogu i okazało się, że jest to moja koleżanka sprzed kilku lat, którą poznałam na photoblogu :) Zostałam jej 100 obserwatorem stąd paczuszka dla mnie. Dziękuję Kochana bardzo, cieszę się niezmiernie z zawartości. A to mydełko mogłabym wąchać godzinami!!!




10 komentarzy:

  1. właśnie miałam nadzieję, że nie obrazisz się za mydełko, ale kocham jego zapach miłością nieskończoną <3 pachnie tak cudownie, że mogłabym go zjeść!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj spokój, zapach jest przecudowny! Przypomina mi czasy jak piłam helene winogronową, już jest w użyciu i mmm :)

      Usuń
  2. niezłe zakupy:) uwielbiam maseczki z ziaji!:) i piękny kolor lakieru:)

    nowa notka u mnie zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor lakieru jest śliczny (: ja dopiero zaczynam, więc zapraszam do obserwacji, ze wzajemnością (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny blog . !
    Dodaję się do obserwantów i liczę na to samo .
    Zapraszam do mnie http://naturalnieee-malinowaa.blogspot.com/

    . Pozdrawiam . ; ** ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. mam podobny tusz do rzęs i bardzo go lubię ;)

    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tą maskarę.
    Ja też mam na pazurkach kolor miętowy, ale Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana bardzo mi się podoba Twój blog, znalazłam cię dzięki temu że szukałam farby blond do włosów:D:D i nie żałuję bo beęde tu zcęstym gosciem
    możesz mi coświecej powiedziec na temat loreal 1010 ładnie wychodzi???? nie chce mieć szarych włosów czy coś takiego dlatego pytam o radę:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam nim kilka razy i nie mogę narzekać, wychodził ładny chłodny blond :)

      Usuń