Obserwatorzy

środa, 17 kwietnia 2013

Essence-cień do stylizacji brwi

Cześć Kochani!
Miałam wstawić tą notkę już wczoraj, ale jakoś nie miałam nastroju do zrobienia do niej zdjęć, ale dzisiaj to nadrobiłam i mogę się z Wami podzielić recenzją na temat cieni do brwi z firmy Essence.



Moje brwi są z natury dość jasne, chociaż ostatnio przez używanie oleju rycynowego stały się ciemniejsze, jednak nie były one tak wyraźne jak chciałam. Wcześniej używałam zwykłego brązowego cienia z Avonu do podkreślania brwi, ale ostatecznie skusiłam się na zakup tych specjalnych.
Firma Essence oferuje nam taki zestaw do stylizacji brwi, w którego skład wchodzą dwa cienie: jasny dość ciepły brąz i ciemny brąz, pędzelek oraz 3 szablony pomocnicze do nadania kształtu brwią. Ja stosuje ten ciemniejszy na końcach brwi i do zarysowania kształtu, czasem zdarza mi się mieszać ze sobą te dwa kolory.
Opakowanie tego produktu..no niestety jest to porażka. Opakowanie jest plastikowe, z którego wysuwa się cienie, które są w jeszcze gorszym plastikowym opakowaniu. Jest to nie poręczne, ale mi aż tak bardzo nie przeszkadza.
Pędzelek dołączony do zestawu jest dość twardy i sztuczny, ale spokojnie można z niego korzystać.
Dołączone pomocnicze szablony na początkujących mogą być przydatne, chociaż ciężko może być z dopasowaniem ich do swojego kształtu brwi, u mnie z tym większego problemu nie było, ale rzadko z nich korzystam.
Cienie są trwałe, trzymają się spokojnie cały dzień czy wieczór, nie rozmazują się, troszkę się osypują przy nabieraniu ich, ale nie jest to bardzo uciążliwe.
Ja jestem bardzo zadowolona z tego produktu i korzystam z niego praktycznie codziennie (chyba, że zdarzy mi się zaspać :)) Mogę go polecić naprawdę wszystkim, które chcą by ich brwi były podkreślone a przy tym wyglądały naturalnie. Niech Was nie zmylą zdjęcia poniżej, są to zrobione zdjęcia od razu po nałożeniu bez pełnego makijażu i chciałam by było widać różnice.





PRZED:


PO:






Jeżeli macie jakieś pytania to zapraszam tutaj: ASK.FM
Oraz możecie mnie obserwować na INSTAGRAM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz