Obserwatorzy

sobota, 13 kwietnia 2013

Olejek Alverde kokosowy

Dziś mam dla Was recenzje oleju, który rozkochał mnie niesamowicie w sobie, a używam go do olejowania włosów.

U nas w Polsce możemy znaleźć podróbkę tego oleju w Rossmanie o nazwie Alterra, jednak ten niemiecki Alverde jest zdecydowanie lepszy. Jest to pielęgnujący olejek do ciała o zapachu kokosu, posiada właściwości nawilżające, naniesiony na skórę dobrze się wchłania, jest lekki.
Opakowanie to szklana butelka o pojemności 100 ml z dozownikiem, co jednym możesz przeszkadzać, ale dla mnie jest to na plus.
Zapach jest delikatny, nie czuć takiej sztuczności w nim, naniesiony na włosy nawet po 2 myciach pozostaje na włosach, za co wielki plus.
Jeżeli chodzi o wydajność, to używam ok jednej łyżki na pokrycie całych włosów, przy czym czasem mieszam go z olejem rycynowym, stosowałam go ok 5-6 razy i mam trochę ponad 3/4 butelki jeszcze. Także jest w miarę wydajny.
Moje włosy po nim są bardzo dobrze nawilżone, nie mam wielkich problemów z rozczesywaniem, ładnie pachną, nie przetłuszcza ich, nie ma uczucia ciężkości.
Mi udało się kupić ten olejek w promocji za 2,5 Euro czyli cena bardzo przystępna, z tego co pamiętam cena regularna to 4Euro, więc nie jest też znowu tak tragicznie, a wydaje mi się, że warto wydać pieniądze na taki produkt, który ma same plusy. Na pewno jeszcze go kupię i wypróbuję inne zapachy.







Jeżeli macie jakieś pytania to zapraszam tutaj: ASK.FM
Oraz możecie mnie obserwować na INSTAGRAM



1 komentarz:

  1. kuszą mnie te olejki i chyba w końcu jakiś zamówię na allegro :)

    OdpowiedzUsuń