Obserwatorzy

czwartek, 25 kwietnia 2013

Pomadka Catrice Utimate Colour 240

Dziś o pomadce z firmy Catrice, a dokładniej o Ultimate Colour 240. Dostałam ją w prezencie i tak używam  na jakieś większe wyjścia.

Opakowanie jest estetycznie wykonane, trwałe i właściwie nic mu nie można zarzucić. Ale przejdźmy do wnętrza tego kosmetyku.
Mój kolor jest lekko różowy, wpadający nawet w nude (czego może nie widać na zdjęciach tak dokładnie) z delikatnym połyskiem. Kolor jest trwały, dobrze napigmentowany, pozostaje na ustach przez kilka godzin, po czym należy ponownie zaaplikować pomadkę na usta. Catrice ma w swojej ofercie 18 kolorów, więc za pewne każdy znajdzie coś dla siebie.
Konsystencja jest bardzo fajna, dobrze rozprowadza się na ustach, więc nie potrzeba wiele czasu na to ani zbyt wielkiej wprawy.
Kolejnym plusem jest na pewno cena tych pomadek, bo koszt to ok. 18 zł, więc przystępny jak na tak dobry produkt.
U mnie niestety trochę powoduje wysuszenie ust, jednak jeżeli najpierw użyję jakiegoś balsamu ochronnego i po chwili nałożę pomadkę to problem znika.
Ja na pewno pokuszę się o zakup jakiegoś innego koloru z tej serii, bo ta mnie bardzo mile zaskoczyła.








Używacie pomadek, jeśli tak, to jakich? Koniecznie dajcie znać w komentarzach! :)



3 komentarze:

  1. Mogę wiedzieć gdzie kupiła ją osoba, która Ci podarowała ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, ale ja akurat swoją mam z Niemiec :)

      Usuń