Obserwatorzy

poniedziałek, 21 listopada 2011

Outfit1

Pierwszy outfit z koszulą, którą Wam wczoraj prezentowałam.
 Zdjęcia nie są najlepsze, ale myślę, że coś uda Wam się zobaczyć. Uwielbiam kolor czarny i rzadko kiedy zdarza się, że nie mam na sobie jakieś czarnej rzeczy :) Dzisiaj do szkoły założyłam czarne spodnie, sweterek w tym samym kolorze oraz koszulę w kwiaty. Do tego miałam baleriny, których Wam nie pokaże, bo zostały w szkole. Na zdjęciach mam szpilki, które kupiłam na połowinki. I mój standardowy dodatek do ubrań-zegary jelly watch. Mam go od ponad roku i niestety nie da się go już wyczyścić, dlatego też ma kolor brudnego różu. Nie umiem bez niego normalnie funkcjonować, także zawsze go noszę. Jednak w przeciągu kilku dni powinien przyjść już do mnie nowy zegarek ;-)







W najbliższy weekend porobimy pewnie wiele nowych zdjęć, więc zapraszam Was już dzisiaj tutaj.
Jeżeli macie jakieś sugestie o czym mogłabym napisać, to piszcie.



Miłego tygodnia!

1 komentarz: