Obserwatorzy

niedziela, 22 stycznia 2012

Dzisiaj mam dla Was zdjęcia makijażu i kosmetyków, których użyłam do jego zrobienia. 
Nie wyszło dokładnie tak jak chciałam, ale z czasem pewnie będzie lepiej :)
Jest to makijaż w kolorach neutralnych, czyli brązowych z wykończeniem czarną kreską. 








Jak podkład zawsze używam kremu tonującego antybakteryjnego w odcieniu naturalnym, a do wykończenia używam beztłuszczowego podkładu w kompakcie, który służy mi jako puder-bobbi brown, mój odcień to 0 porcelain, baza do cieni-virtual, tusz-maybelline the colossal volum' express cat eyes (nie lubię szczerze mówiąc tej mascary, ale jak już jest to czasem używam) eyeliner-rimell glam'eyes, jest to mój pierwszy eyliner z pędzelkiem, więc nie do końca umiem nim zrobić prosta kreskę, jego jedyny minus to chyba to, że długo schnie, poza tym mogę go polecić, cienie-lovely terra cotta compact, kupione jakieś 2 lata temu i służą mi do tej pory, wcześniej rzadko używałam cieni, dopiero od pewnego czasu eksperymentuje. Są okej, tylko strasznie się osypują i opakowanie wiecznie jest brudne, ale za taką cenę (około 12zł) nie ma na co narzekać.
















1 komentarz: